Mayıs 04, 2009

Giriş




Öncelikle böyle bir şeye neden giriştiğimi ben bile bilmiyorum. Bütün ziyaratçilerden de simdilik sayfadaki boşluk için özür diliyorum. Hala tam olarak çözemedim olayı sanırım. Zamanla diyelim artık .

Galiba birşeyler yazmaya ihtiyacım vardı ve önce şiirim ile başladım. Neden bilmiyorum ama benim için çok değ erli bu şiir. Hikayesini anlatayım hemen: Seneler önce tren ile Ankara'ya gittiğim bir gece yazmıştım. Dokuz buçuk saatlik bir yolculuktu ve hiç uyumamıştım. Gece boyunca da karşımda oturmakta olan kız ila bakışıp sonra bin pişmanlık ile trenden elimde sadece bu şiir ve bu şiirin kardeşi olan "Tren"de isimli şiir ile inmiştim (o şiiri de önümüzdeki günlerde ekleyeceğim) .Pişman mıyım? Evet Hakim Bey! Ama olsun en azından bu ikisi kaldı elimde. Hatta seneler sonra Ankara'ya yerleştiğimde kendime "Acaba karşılaşır mıyım?" diye de sordum ama insanın eline şans bir kere geçiyor.

Belli olmaz kader bana ağlarını çok değişik örüyor. Ne zaman / nerede, karşıma kim / ne şekilde / nasıl çıkacak? bunlar güzel sürprizler oluyor bu aralar. Yeni insanlar ile tanısmak, eskileri tekrar görmek...

Evet bugün bu şekilde bir giriş yapayım, devamını bende sizler kadar merak ediyorum. Bakalım benden neler çıkacak.

(Sizler Kaç kişisiniz onu da bilmiyorum hatta bakan var mı buraya acaba?)

(Ayrıca çok yaşlı işi oldu bu yazı okuyanda en az 40 yaşında sanacak beni, neyse...)

2 yorum:

  1. ilk görüşte aşk için fazla iddialı bir şiir.
    ama güzel şiir.
    ama iyi ki vermemişsin, zevkten başı tavana ererdi eminim. sonra da muhtemelen sinirini bozardı senin.
    ya da verseymişsin, maksimum kaybedeceğimiz şey hayatımız nasılsa, o derece istediğimizi yaparız.

    zaten ona aitse bir şekilde bulur onu yine.

    neyse.

    güzel şiir. ;)

    YanıtlaSil
  2. "İlk görüşte aşk" değil de "ilk görüşte beğenmek, hoşlanmak" dersek daha doğru olur.
    Hayat hep kararlar vev kararsızlıklardan oluşmuyor mu zaten? ;)
    Şiiri beeğenmene sevindim.

    YanıtlaSil